niedziela, 13 lutego 2011

Uśpienie

Uśpienie …. Dzisiaj obudziłem się i widzę ze jest wspaniały dzień. A ja …. Ja nie mogę palić nawet tego e-papierosa, katar, kaszel. Wczoraj poszedłem do restauracji i zamówiłem kwartę wina siadając razem ze swoim e-papieroskiem. Wciągałem dym, zabezpieczyłem się we wkłady, i wapowalem spokojnie. Czułem się dobrze. Stwierdziłem ze na większe imprezy potrzebuje więcej nikotyny a dzisiaj widzę ze to nie był dobry pomysł. Nie mogę palić elektronicznego i ciągnie mnie do bukietu zwykłego papierosa. Rada: jak zaczynacie to weźcie sobie odpowiednia dawkę nikotyny jak ktoś palił 20, 25 papierosów dziennie to niech weźmie 18 a nie 14 czy 16.Bo będzie miał za mało. A jak więcej to nawet 24 albo 36 i rozmiesza z gliceryna. Tak wiec dzisiaj siedzę mam katar i kaszel e-papieros mnie dusi i patrzę jak to się skończy. Pierwsze oczyszczanie następuje po 3 dobach od rzucania palenia. Od przerzucania się na coś innego nikt nie wie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz