środa, 23 lutego 2011

Dobra robota

Dobra robota.Zaczynam czuć ze nie pale normalnych papierosów.Wziąłem sobie na wstrzymanie ze zwykłymi papierosami i wytrzymałem. Wcześniej nie moglem wytrzymać dłużej niż tydzień. Rzucałem z bioprądami, plastrami, tabletkami, gumami i bez niczego. Nie pociągnąłem dłużej nigdy niż 5 dni.Teraz widzę ze jest lepiej. Nie pale ponad tydzień i nic się nie dzieje. Odzyskuje smak i węch. Wczoraj musiałem iść na chińskie jedzenie, bo musiałem poczuć coś odmiennego. Wprawdzie trochę kaszel mi dokucza jeszcze, ale nowy dym mnie już nie dusi. Mogę wiec spokojnie się delektować smakami liquidów. Mój organizm reaguje dobrze nie ma żadnych nienormalnych odczuć.Pozdrawiam wszystkich którzy się zdecydowali i tych którzy jeszcze tego nie zrobili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz