środa, 2 marca 2011

Jak reagować?

Wczoraj musiałem się przesiąść w restauracji bo komuś przeszkadzało ze pociągam e-papieroska. Gość zaczął marudzić ze nie życzy sobie żeby przy nim palić. A przecież ja nie pale tylko inhaluje. Koniec końców musiałem zejść człowiekowi z oczu tak dla świętego spokoju. No i jest pytanie. Czy dobrze zrobiłem czy nie powinienem był walczyć o swoje. Ludzie różnie reagują jedni są zaciekawieni, inni pytają czy to pomaga, jeszcze inni są agresywni. Myślę ze przede wszystkim należny tłumaczyć i spokojnie odpowiadać  na pytania. W skrajnych przypadkach schować papierosa a nawet przesiąść się do innej sali . Właściwie należy dbać aby reputacja e palaczy nie została nadszarpnięta . Pamiętajmy ze może wyjść np. ustawa zakazująca e papierosa. Dlatego pracujemy wszyscy na nasz wizerunek . Raczej trzeba ustąpić niż forsować swoja racje. Może jest tak dlatego , ze ludzie nie ufają nowinkom lub czemuś nieznanemu. Jednak w wielu kawiarniach i restauracjach spotkałem się ze zrozumieniem. To jakiś dobry prognostyk.
Także przesiadłem się i zszedłem z oczu nerwowemu gościowi i dokończyłem delektowanie się trochę dalej. Widzicie już  trochę nie pale analogów i wcale mnie nie ciągnie. Myślę ze już nie będę palił normalnych jest przecież tyle smaków liquidow których jeszcze nie spróbowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz